Vinnarna av Christina Wahldéns lättlästa böcker

böcker

I Lisetten nummer 3/14 lottade vi ut några av Christina Wahldéns lättlästa böcker. Vinnarna blev Carina Arvidsson, Värnamo, Ann Larsson, Skåne Tranås, Maria Viik, Örnsköldsvik och Helena Mehrstedt, Bromma. De vinner två böcker vardera. Grattis, böckerna kommer på posten!

Vann du inte? Håll utkik på vår Faceboksida, för snart blir det fler utlottningar.

Läs vår intervju med Christina Wahldén i detta smakprov av Lisetten3!

Besök Christina Wahldéns hemsida.

Tack till Vilja förlag för böckerna!

Det här inlägget postades i Lisetten, tävling. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s