Vi delar med oss av ännu en artikel från senaste Lisetten

Samarbete, synliggörande, språkutveckling

Hur kan elevers lärande synliggöras genom arbete med olika uttryckssätt? Monica Sunekvist, lärare i bild och svenska som andraspråk, berättar om hur hon i sin praktik tagit fasta på att kommunikation är något större än enbart talat och skrivet språk.

Läs hela Monicas artikel här. 

Det här inlägget postades i Lisetten, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s